Lung och skön helg

Har haft en riktigt lung och skön helg, och nu en ledig måndag. Det har verkligen behövts att ladda om batterierna lite nu innan nästa kurs drar igång. Det har varit två intensiva veckor med tentor så ser nu fram emot kommande kur som verkar bli lite lugnare och lite mindre belastande. 
 
Blev en efterlängtat tur till gymmet igår för lite köttning av benen, känns som det inte är allt för långt kvar innan jag kan vara tillbaka på maxstyrkan jag hade i våras igen.  Ryggen känns bättre och vågar sakta men säkert köra tyngre. Ska ner en sväng i kväll också hade jag tänkt mig, inte riktigt bestämt mig vad jag ska köra än men det hänger nog lite på hur mycket folk där är. lutar just nu på axlar och övre delen av ryggen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0