Step By Step

Det går bra nu. Tuft benpass igår och idag köttade jag rygg och biceps när jag slutat jobba. Sen efter middagen blev det tillbaka till gymmet för ett sh'bam pass. Måste ju få in lite kondition också haha.  Imorgon blir det dock ingen träning då jag jobbar heldag och sen ska jag till Lockarp för käka pizza med skånefotograferna. Ska bli skoj att träffa alla igen. 
 
Men iaf, känns verkligen som man börjar bli stark nu. Sakta men säkert, nu har vi bara lite fläsk som ska bort så man ser musklerna lite bättre! :) Så nu ska vi se hur många dagar vi klara utan socker. Idag är dag 1. Fullt ös. Ska bli lite starkare, lite smalare och lite snyggare. Har redan kommit långt från där jag började men har en lång resa kvar :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0