Sakta men säkert!

Hej jag är ganska duktig på att stå och fula mig i speglen efter jag har tränat. Men det är skoj att se att det går framåt. det är skoj att se varenda lite förändring. Tror det är skoj att kunna se ädlre bilder om tex ett halvår och se hur mycket som har förändrats. Detta kommer bli så bra så. Ikväll ska jag på grit och sedan sh'bam. Känner mig lite trött i kroppen så imorgon får det bli en vilodag, om man inte mot all förmodan får massor av extra energi. Men tror det kan vara bra att vila kroppen lite. Ska riktigt långt iväg och jobba imorgon. Ska köra 2.5 timme för att komma till skolan och ska vara där halv åtta. Helt underbart. Men vad gör man inte för ett jobb man gillar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0