Ganska seg..

Söndag och jag mår sådär. Kroppen känns väldigt seg och jag försöker bara hålla tummarna för att jag inte ska bli sjuk igen. Det har jag inte tid med, inte när det äntligen börjar gå så bra. Körde en timmes kettlebelll och en timmes body pump igår och det kändes så jäkla bra. De hade fått inte lite tyngre kettlebells, 24, 28 och 32 kilos om jag inte minns helt fel och vi fick testa dem lite. Kändes ganska najs när jag lyckade svinga med två 28 kilos. Tungt men det gick. Träningsvärken idag är inte nådig men älskar det. Hoppas bara att jag mår bra imorgon så jag kan träna. Gick en runda på 5 km i förmiddags och kroppen kändes ganska pigg men sen har det bara dalat. Blir en tidig kväll så kroppen får återhämta sig lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0