Suck It Up Now..

Ska snart ta och dra mig mot gymmet. Body Combat först och sedan tänkte jag ta en sväng på gymmet. Är taggad och pigg och känner mig verkligen redo för att träna! Sprang en sväng innan men det var verkligen för kvavt för att det skulle gå någon längre stund. Sprang i alla fall de två kilometrarna en halv minut snabbare än för en vecka sedan och var lite mindre död så resultat är det helt klart. Har dock en helg med fika att träna bort så nu kör jag full rulle ikväll. Och imorgon. och resten av veckan.
 
Ska även ta och ge översta bilden en chans, även fast det är fel månad. De första  2 veckorna ska nog gå utan problem men sen börjar det bli jobbigt haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0