Nu jävlar kör vi!!!!

Klipptid/färgtid bokad. Naglar ska fixas. Klänning och skor klara. Inbjudningar nästan postade. Det närmar sig med stormsteg helt enkelt och jag är jättetaggad! 
 
Idag har jag (förutom längtat till studenten) fått en hel del gjort. En uppgift är klar och inlämnad, en PW gjord och en del dekorationer inför tårtorna på studenten är också fixade. Kan inte riktigt fatta hur lite tid det är kvar nu. Har även tagit en tur till Linn och fikat lite. Imorgon drar jag igång full rulle med mat och träning. ska lyckas med så mycket jag bara kan på de 23 dagar som då är kvar till student och sweden rock. Ska vara så snygg jag bara kan. Så imorgon står en PW på schemat på morgonen innan jag åker till Malmö och sen Body Combat på kvällen. Har bokat in en del pass resten av veckan och ska utöver det försöka promenera en runda om dagen om jag orkar/hinner. Är även sugen på att ta mig iväg och simma lite men badet i Kävlinge är så fruktansvärt dyrt. Får kolla priser på lite andra ställen. Mhmm. är så taggad på att få träna och röra på mig ordentligt igen!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0