En liten löprunda!

Ska in till skolan imorgon och det känns faktiskt lite skumt. Har inte varit inne där sedan.. hmm.. innan valborg.. Oj, att det har gått så länge. Men äslkar när alls skriver om stressen att få klart allt innan studenten så kan jag ta det lugnt och glassa i solen. och det är precis vad jag har gjort idag. Kollat serier, solat, läst, städat och till och med sprungit en runda.  
Det var riktigt skönt att testa på och göra det utan att knäna började krångla. :) Har en tid nu velat börja springa men inte riktigt vågat då jag tidigare haft problem med knäna så fort jag har gjort det men idag tog jag mig i kragen och sprang en runda på 2 km. kanske inte den längsta rundan men för mig att kunna springa det utan att få ont var riktigt härligt. Så ska nog försöka mig på att ta en runda några gånger i veckan i alla fall bara för att jobba upp det. Tror det är något jag kan gilla starkt att göra om jag kommer igång helt!
Imorgon står spinning och Zumba på schemat och jag längtar redan nu. Har lite tårta från idag att kötta bort! Och på fredag blir det mer firande. och på söndag. Så det är bara att köra på full rulle så man kan fika med gott samvete! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0