When You Taste Blood It's Just A Warning

 
Gör inte mycket mer om dagarna än att träna och duscha känns det som. Men det är väl synd att klaga för jag mår så otroligt bra just nu. Så mycket energi och motivation till allt. Dagens första träningspass är avklarat och det blev ett svettigt ett. Ikväll nalkas body pump och jag är supertaggad även om träningsvärken gör sig konstant påmind så tror jag det kan bli ett bra pass. 
Älskar verkligen all energi jag får av att träna, man tycker det borde vara annorlunda men efter ett pass på morgonen orkar man göra hur mycket som helst under dagen. Man kommer igång ordentligt och man blir på så underbart bra humör. Love it!
 
 
Ska in till Helsingborg och unna mig lite glass och ta en sväng på stan med fina Josefi. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0