Full Speed Ahead

Trött tröttare jag. Är helt slut nu och ska snart sova, även fast klockan är tio en lördag. Som jag skrev igår har jag varit iväg och jobbad idag. idag hade vi atalje på plats och vi var i en barn affär inne i malmö och det har varit en riktigt rolig dag! :) 
Imorgon ska det fixas och donas inför studenten och sen ska jag klämma in ett träningspass under kvällen också. det lär vara det sist på en vecka så känns viktigt att komma iväg. Dock har jag lite beslutsångest om jag ska köra body pump i kävlinge eller kettlebell i lödde.. Får fundera lite på det, det är ju roligt med lite omväxling men det är lite längre att köra dit.. Vi får se vad som känns mest lockande imorgon förmiddag helt enkelt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0