Imorgon köttar vi bort fredagsmyset

Sitter och försöker planera morgondagens förmiddagspass på gymmet. Det blir såklart veckans favoritpass sh'bam. det var si galet skoj förra lördagen så det är en självklarhet. Har nog aldrig svettats så mycket under ett pass innan. Superhärlig instruktör. Men funderar på om man ska ta en timme innan på gymmet också, kondition behöver jag inte köra för det får jag i passet. Funderar på om jag faktiskt orkar både armar och ben, kanske till och med lite axlar och mage. Har faktiskt tagit en dag ledigt idag och tryckt i mig lite mycket fredagsmys så det kan ju inte skada med lite träning. Ska ju jobba 4 timmar sen på eftermiddagen så borde kanske ta det liite lugnt. eller vafaan, vila kan man göra sen! 
 
Bild på fiiiina Louise, min favoritmodell!
 

Kommentarer
Postat av: Y A S M I N E

RE: Tack!

2013-02-02 @ 21:06:47
URL: http://medy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0