Train Insane or Remain The Same

Nu är det dags att ta tag i träningen ordentligt igen. Tänkte köra 60 dagar nu som det är hårt och intensivt. Det är precis 60 dagar till studenten och 60 dagar till sweden rock. Och jag ska verkligen ta och rycka upp mig igen med träningen, har inte riktigt kommit igång efter resan till Egypten.. Men nu kör vi stenhårt! Börjar imorgon för idag ska jag jobba och städa. Imorgon kör jag dubbla pass, eller tror det i alla fall. Jus nu har jag bokat spinning på förmiddagen och body pump på eftermiddagen. Får se om jag kör spinningen eller inte, gör jag det inte så tar jag en timme på gymmet med kondition efter body pumpen. 
 
Ska även äta så bra det bara går under dessa 60 dagarna (med undantag när jag fyller 20). Ska även ivåg under början av maj på utbildning men ska försöka hålla allt bra då också. blir en lite paus i träningen men det får man ta. Men nu jävlar kör vi, det kan hända ganska mycket på 60 dagar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0