Nytränad!

Jäklar vad det gick bra att träna idag. Body Pump passet kändes riktigt bra och sen efter det körde jag 50 min på crosstrainern, 12.5 km blev det. Hade som mål att klara en mil och kände att jag hade kunnat fortsätta lika länge till men behövde åka hem.. Har som mål att göra 2 mil innom de 60 dagarna jag tänker köra stenhårt med träning. tror det är ett rimligt mål! Ska sätta upp en del andra också men har inte riktigt haft tid att fundera ut dem än!
 
Ska snart sätta mig och pilla ihop inbjudningar till studenten i photoshop. Sen blir det att göra lite skolarbete och sen kallar nog sängen. Har fått så mycket gjort denna helgen och ser fram emot veckan. Kommer bli riktigt bra känner jag på mig redan nu!
 

Kommentarer
Postat av: isola

Vacker bild!:)

Svar: Tackar!:)
Rebecca Bendren

2013-04-10 @ 09:10:25
URL: http://isolation.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0