En ofrivillig/välbehövlig träningspaus

Har som sagt fullt upp nu i några dagarn framöver och detta gör att jag tyvärr inte kommer hinna. Dock gör det inte jättemycket då ryggen har börjat krångla. Kände av den en del idag under body pumpen speciellt under första benlåten som består av en låt med squats. Det kändes ordentligt i rygg slutet och det kändes nästan som ryggen inte pallade vikten. Sen gör det ont när jag böjer mig fram. Så jäkla typiskt. Så hoppas det ger med sig med några dagars vilande, sattsar på att träna på söndag igen. Kände även av mitt ena knä idag också, känns så bra att allt kommer på en gång. men lite tur att det är när jag ändå inte har tid att träna! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0