Börjar se lite resultat!

Snart är en vecka på mina 60 dagar av hårdträning avklarade. Om jag redan ser resultat? Hellyeah! Idag har jag dock känt mig aningen uppsvullen men det har sina förklaringar. Men igår kändes magen riktigt platt. Armmusklerna börjar titta fram ordentligt igen och hållningen har blivit mycket bättre. Även benen har börjat få lite tjusigare form. Så det där med att det tar tid innan man ser resultat märker jag då inte av. Dock har det varit mycket träning denna veckan och nästa vecka blir nog minst lika hård. Det funkade bra denna så varför inte bara köra vidare. Funderar på om man ska ta ett body pump pass till så man kör tre i veckan. söndag, tisdag och torsdag känns ganska lagom utspritt. Får se lite hur det går när veckan paserar. Imorgon är det en välförtjänt vilodag på schemat och på lördag är det jobb istället för träning. Även om det är lite samma sak egentligen, det är nästan lika intensivt som ett 4 timmars träningspass. Så ser inte riktigt det som en vilodag om jag ska vara helt ärlig. Blev kallad träningsnarkoman idag och dum i huvudet  tisdags. Feels awesome ;) jag tycker om att vara tränings narkoman, det passar mig. och lite dum i huvudet är jag nog som köttar på såhär. Men jag vet hur mycket min kropp klarar och jag varierar träningen mycket. Så så länge knäna inte klagar ska det inte vara någon fara! :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0