Blood, Sweat and Tears

Jäklar vad bra det gick att träna idag.Svetten bara rann om mig och jag kände mig riktigt stark och som att orken aldrig skulle ta slut. idag stog ett pass CX och sen ett Body Combat på schemat och satan vad najs det var. Känslan efter att så bra träningspass är obeskrivligt, man känner sig så underbart bäst. Känner på mig att denna veckan kommer bli en otroligt bra träningsvecka. Igår gick också riktigt bra och imorgon ska jag testa på body balans innan body pump passet. Ska bli skoj att testa, det kan verkligen gå precis hur som helst. Antagligen slutar det med att jag ligger i en hög och skrattar åt mig själv och hur värdelöst osmidig jag är. Men det är något jag vill bli, smidig alltså. Så något sådant pass i veckan kommer nog inte skada.. ehe.
 
Nu ska jag ta och kolla biggest loser och sen krypa i säng och sova!:)
 

Kommentarer
Postat av: Sara Ekman

Bra bilder :)

Svar: det är de verkligen!:)
Rebecca Bendren

2013-04-24 @ 13:40:52
URL: http://aamaziing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0