Act Like A lady, Lift Like A Boss

Hej och hå vad Januari springer förbi, bara några dagar kvar på den nu och jag tycker det känns som den precis har börjat. har hunnit så otroligt mycket denna månaden och det har varit en bra start på 2015 om man säger så. Ser så mycket fram emot vad detta året har att ge och jag känner på mig att det är ett riktigt kanonår vi har framför oss.
 
Men nog babblat om det, idag är det måndag och jag var inne en sväng till skolan för att slösa bort en timme med att få information jag redan visste. Skoj.. Sitter just nu och laddar upp inför kvällens benpass, visst är det en stund tills jag tänkte ta mig till gymmet men lika bra att börja tagga till i tid :) Träningen är något som förövrigt äntligen känns bra och skoj igen. har kommit igång ordentligt och resultaten borde börja komma snart :) Jag ska sätta mig och kolla en stund på något på netflix nu och vänta av att kaoset på gymmet som alltid är en måndagskväll ska lugna sig. Sen jäklar ska det pumpas :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0