21/1

Åhh mer instagram bilder.. vad förvånad ni blir nu va?! Men har inte rört kameran sen vi åkte hem från London.Har varken ork, tid eller motivation till att fota alls just nu. Men misstänker att det kanske kan komma tillbaka när våren kryper sig fram. Våren som förövrigt känns rätt avlägsen just nu då det ligger ett lager av vit snö ute som falltid idag. Hade tänkt skriva om de senaste dagarna men finns inte så mycket att berätta. har haft en sådan dag då det inte finns någon motivation alls. Gick runt halva dagen i min Pyjamas och tyckte mest synd om mig själv. det har blivit lite bättre nu mot kvällen så hoppas jag kan må prima imorgon igen. jag tycker inte om den personen jag blir sådana här dagar. Jag vill bara vara mitt pigga och glada jag. Men antar att man behöver någon sådanhär dag ibland.
resten av kvällen tänkte jag spendera på soffan och göra ingenting. Kolla lite serier typ. bara vila upp mig inför morgondagens kalasande i Höör. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0