2015

Har funderat en hel del på vad jag vill åstakomma året som ligger framför mig och det jag kommit fram till att jag inte ska sätta särskilt många mål som sätter någon press på mig. Det gör jag tillräckligt mycket i vardagen av mig själv.Så de målen jag har för 2015 lyder såhär:
 
♥Jag vill ta mig tid att läs minst en "vanlig" bok varje månad. Det är så lätt att fastna med all kursliteratur så har tänkt att 20 minuter varje dag kan jag avvara till lite hederligt läsade för att det är roligt och rogivande. 
 
♥ Jag vill ta mig tid  att träna 4 gånger i veckan. Jag vet redan nu att vissa veckor kommer det bli mer/mindre på grun av massor av saker.  Men att vi skaffat lite grejer hemma så kommer det underlätta en del. 
 
♥Jag ska dra upp 100 kg i marklyft. Oj här kom ändå något med lite press, men det är något jag verkligen vill och det ska gå. :)
 
♥Jag ska ta hand om min kropp och vårda den, både utvärtes och invärtes. Unna mig små saker som får mig att må bra. 
 
♥Jag ska göra saker jag aldrig gjort innan. Börjar redan på fredag med en resa till London med min älskling.
 
♥Jag vill fota mer konserter och utvecklas som konsertfotograf. 
 
♥Jag vill baka mera, testa massor av nya recept. Har som mål att ha satt ihop en liten egen receptbok i år. 
 
♥Jag vill se minst en film varje vecka. Kollar rätt lite då jag sällan känner att jag har tid eller ork. men det är något jag vill. 
 
Kommer inte på så mycket mer just nu men det är en början, ska sätta ihopa lite av en bucketlist på saker jag vill göra under året också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0