Torsdags babbel!

Oj vad dålig jag har varit på att fota de senaste veckorna. Inte en endaste vardagsbild.. Bättring på det! Ska försöka i alla fall, det är så lätt att glömma.. Skulle kolla efter någon bild att ha med i ett inlägg men hittade verkligen inget nytt som passade.. Så fick bli en bild från valborg som spenderades i Lund med fina Josefi. 
 
Men vad jag faktiskt tänkte skriva har jag redan glömt. Imorgon ska vi ha orientering i Bulltofta och det kan gå lite hur som helst :))) Sedan ska jag möta upp Martin och ge mig ut på jakt efter en höstjacka (känner att jeansjacka börjar lite lite kallt) och sen bär det av till Kävlinge för lite fredagsmys och fix inför helgen. På lördag fyller nämligen mamma år och på söndag kommer släkten för att fira familjens tre födelsedagsgrisar som fått för sig att fylla år under september (eller Skräcktember som det går under i denna familjen.. alla fyller fan år..). Så änu en helg som är välfylld. Minns inte senast det var en helg då det inte stog något alls på schemat. Men inte ska jag klaga, jag gillar att ha mycket att göra! :) Speciellt när det är mycket man kan göra med en viss väldigt fin pojke ♥
 
Nu har jag babblat klart för idag, sängen kallar för veckans sista vardag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0