Min Sol Och Min Måne

Livet är rätt ganska jäkla magiskt just nu får jag allt ta och säga. Att det finns en människa som är så underbart perfekt för mig och får mig att må som en prinsessa känns lite för bra för att vara sant. Men det är sant, att vakna med honom vid sin sida kan göra varje dag till den bästa. Att någon kan få en att mås bra bara genom att finnas är så fantastiskt. Han är så fin och så underbart snäll. Aldrig träffat någon jag passar så bra med, som är så perfekt för mig. Alla våra äventyr är så magiska och så många vi har som väntar oss. Stora och små äventyr och alla kommer bli så underbara.  Att kunna få drunkna i dina ögon och alla problem bara försvinner, allt blir så lätt. Tillsammans är vi oslagbara och kan klara av allt. Allt med honom är så fantastiskt, även om vi bara spenderar en lördagskväll sovandes på soffan eller ger oss ut på äventyr. Allt blir vackrare och allt smakar bättre. Så fort jag inte är med dig så längtar jag och så fort jag lämnar dig vill jag att tiden ska springa fram tills nästa gång vi ses.   Min sol och min måne ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0