Life is pretty good

Oj vad veckorna springer förvbi. Redan torsdag och snart är tredje veckan på högskolan avklarad. Jag stormtrivs med valet jag gjort och tror verkligen jag har  5 kanonbra år framför mig. Vi ska ha våra första seminarium  redan imorgon och nästnästa vecka vankas fakiskt vår första VFU-vecka och jag är supertaggad. Ska vara på någon skola i Helsingborg, vet dock inte vilken än men Helsingborg passar mig fint. Älskar den staden och vi ska ha vår VFU på samma ställe alla fem åren så jag är verkligen så nöjd! :)
 
Känns verkligen som hela livet flyter på rätt bra nu faktisk, bara en rygg som bråkar och måste kollas upp snart tror jag. Men det tar lite emot, hatar att kolla upp saker men det är nog dags.. Hade varit trevligt om man kunde lösa det på ett eller annat sätt. Men nu ska jag återgå till att förbereda mig inför imorgon!:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0