Kill Devil Hill

Lite bilder från Copenhell, har varit rätt dålig på att lägga ut bilder från sommarens festivaler faktiskt. Finns lite på min facebooksida om någon är intresserad!:) 

Måndag var det idag ja, dagens föreläsning är avklarad och ska snart ta och börja förbereda mig inför torsdagens seminarium. har lite artiklar att läsa igenom och lite anteckningar att göra. Ska även ta och lyssna på en bok jag aldrig trodde jag skulle ta mig an. Nämligen Zlatans biografi.. Den jag planerat att läsa och faktiskt läst var rätt värdelös i det samanhang som det ska användas så bara att gilla lägen och vidga mina vyer lite haha. Känns att det är dags att kanske ta in lite av fotbollen som faktiskt är en stor del av dagens idrott. 
Känns att skolan verkligen har kommit igång nu, känns rätt roligt att vara igång nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0