Skogspromenad, London och Examinationer.

Helgen har varit väldigt lugn men otroligt mysig. Lördagen bestod av en lång skogspromenad på några timmar och söndagen spenderades mestadels inne då det regnade rätt mycket. Vi satt och började kolla närmare på Londonresa och ska boka både flyg och hotell imorgon. I januari tar vi en weekend dit och jag längtar så otroligt mycket, att få upptäcka ett nytt ställe med min älskling, Att vandra runt och kolla på allt man bara sett på bild innan. Ska verkligen bli superspännande. 
 
Denna måndagen har spenderats med en föreläsning på förmiddagen och senan förberedelser inför eximinationerna som närmar sig. På fredag ligger den i simning och nästa vecka ligger frilufsliv och orientering och det börjar kännas helt okej faktiskt. har förberet mig rätt bra och har seminarium på det imorgon så hoppas på lite bra feedback om vad mer man kan behövas tänka på.Nu ska jag återgå till lite pluggande så jag kan komma iväg och träna senare ikväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0