Skola-träning-skola

Dags för en liten uppdaterin här nu då. Har blivit så galet dåligt på att ta vardagsbilder med annat än telefonen.. första halvan av året har jag hur mycket som helst, men sen jag började plugga har det gått helt utför med det. Skärpning på det.  Men mitt liv rullar på för fult, mycket i skolan som tar upp den mesta av min tid. Har även kommit igång ordentligt med träningen igen. Så skönt och börjar redan nu se resultat och det gör mig galet taggad på att fortsätta. Har dock inte tid att träna lika aktivt som jag gjorde i våras men jag ska försöka så mycket jag hinner.  har uppgraderat mitt kort så jag kan träna i Malmö också så bara det hjälper en del.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0