Tisdag

har minst sagt en välfylld tisdag framför mig, sitter just nu och äter frukost och sen ska jag till gymmet för att nöta in kvällens program eller vad man nu ska säga.. sen ska jag iväg och fixa ett headset. Efter det ska det räknas fysik i några timmar. Muntlig eximination i Biologi 16.15 och 18.00 ska jag var på gymmet i Bjärred för auditionen. Sen efter det väntar två fysikprov och jag ska börja på uppdraget. Vill bara bli klar med skiten nu nu nu. Så det är la dags att ta tag i dagen nu, ska bli klar med fysiken idag så att jag kan träffa Josefisen imorgon, och det är ganska motivationshöjande att klara av det idag då.jag vill inte sitta och räkna imorgon också.. jag vill inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0