Outtrigger@The Tivoli

 
 
I lördags styrde jag bilen mot Helsingborg och the tivoli för att plåta lite konsert och det var outtrigger som stog på kvällens schema. Ett band jag hört väldigt lite av, visste inte mer än att de va med i melodifestivalen i år. Men jag var fotosugen så glad var jag ändå. Och lite trevligt ljus och en lugn publik (finns inget dike där) gjorde inte saken sämre. Så nu känner jag mig helt redo för Sweden Rock och copenhell, känner att jag helt kommit in i konsertfotandet igen efter ett litet uppehåll. Tänk att det redan är sweden rock nästa vecka.. Tiden har gått så snabbt och jag är supertaggad.

Kommentarer
Postat av: Josefi

Lagom avis man blir över att du har beskådat Simons pretty face irl då! :(

Svar: men han är ju inte jätte pretty faktiskt...
Rebecca Bendren

2014-05-27 @ 22:28:57
URL: http://brickroad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0