Örrrghh

Regnet faller utanför och fysikboken bara väntar på mig. Orken till något alls idag är nästan obefintlig och den ända som hindrar mig från att åka till ica och köpa en stor påse godis är just att det regnar. Jag känner mig trött och hängig och almänt blää. Försöker alltid tänka så positivt som det går men vissa dagar är tuffare. Jag har ganska svårt att hantera när jag inte förstår saker så fysiken är verkligen pest och pina just nu. Sen att jag inte behöver kurserna längre för det jag har sökt in till gör inte saken lättare när motivationen försvinner. Men jag ska klara det bara för att bevisa för mig själv att jag kan.. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0