Inte helt på topp om man säger så..

Det är ganska mycket som pågår just nu om man säger så och jag är ganska slutkörd.. det tar på krafteran att jobba halvtid och läsa kurser på typ heltid, tiden tar slut ibland. Men kurserna börjar nästan lida mot slutet så bara cirkus 20 dagar kvar på det nu. Det ska gå.. Helgen har spenderats med mycket fysikplugg och har lite kvar innan jag kan lämna in det.. Sen har vi firat lillebror som fyller tonåring i veckan. Har varit en bra helg om man bortser från att jag är överstressad och helt utmattad.. Men veckan som kommer bör bli aningen lättare. Måste dock fundera lite på vad jag behöver ändra på för att inte köra slut på mig själv mentalt, för jag är verkligen helt slut nu och det känns inte bra. Kan inte prestera någonstans då och det känns förjävligt. Tålamodet är lika med noll och humöret är då inte på topp hela tiden.. är nog dags att göra något åt saken!
 
 

Kommentarer
Postat av: Veronica

Härliga bilder :)

Svar: tack!:)
Rebecca Bendren

2014-05-11 @ 21:53:08
URL: http://wallgrenveronica.blogg.se
Postat av: Annster

Fina bilder :)

Svar: tack så mycket!:)
Rebecca Bendren

2014-05-11 @ 22:41:50
URL: http://annster.se
Postat av: Joe

Usch då! :( Hoppas att du snart känner dig lite piggare igen. Jag har exakt samma känsla för tillfället.

Svar: det hoppas jag med! det är inte skoj det :(
Rebecca Bendren

2014-05-12 @ 09:22:09
URL: http://yoginijoe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0