Helgen via instagram!

Min helg via instagram. I fredags var vi ute och käkade för att fira lillebror. Lördagen spenderades med att lyssna på Sabatons nya album, plugga kemi och njuta av solen i stugan. Söndagen började i stugan också sedan hem för att jobba 1,5h på badet.. De två sista kom aldrig så passade på att simma lite själv, har inte träningssimmat på typ fem år haha. men det satt kvar bättre än vad jag trodde. Lyckades avverka 2000m på 45 min och det ger jag ett helt klart godkänt. Det var skönt att ligga i bassängen och nöta fram och tillbaka igen. Många anser att det är lite enformigt att ligga och simma så men jag tycker det är döskönt. Hittar man ett bra tempo kan man ligga och gneta hur länge som helst. 
 
Veckan som kommer är fullspäckad som vanligt.. Idag ska det pluggas, tränas och jobbas. Fotografering och plugg imorgon och på onsdag. Och sedan jobb torsdag & fredag. Så ska ta och plugga en timme nu.. Örghh..! underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0