Tisdag..

Lite brusiga instagrambilder. Ska försöka dokumentera lite bättre med systemkameran också..
Ben stog på schemat idag, gick helt okej. Var dock på asdåligt humör så det kändes sådär. Men när man tänker tillbaka på det så lyckades jag ganska bra. Men föredrar att träna när jag är glad.. Så hoppas på bra humör till morgondagens cardio och bicepspass! Kanske lite trices också om träningsvärken sen i lördags kan tänka sig att släppa haha.
Allt går lite emot mig just nu, kommer kunna starta mina kurser i slutet av mars.. Men har någon bok redan nu så ska börja plugga trots att jag inte har några av uppgifterna än. Sen lär jag plugga dygnet runt i två månader för att hinna klart men det ska gå. Det finns bara inget annat! 
 
.Men imorgon ska bli en bra dag, jag behöver det! En bra onsdag hade inte suttit fel, så nu bestämer jag att det ska bli det!:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0