Hemma igen!

Första dagen hemma i Sverige avklarad och det blev inte en lugn sådan haha! Började dagen med att promenera till gymmet och sen där körde jag verkligen bara det jag kände för. Så blev lite av allt förutom ben, de tar jag hand om imorgon!:) Men blev en del bröst, 35kg bänkpress-check! Två halvtunga reps lyckades jag med där. Så känns inte som 50kg är allt för långt borta. Men tanken på att det innan varit där jag varit svagast känns det så skoj att det börjar gå framåt. 
 
Har även fotat idag, en snabbfotografering i Malmö och sen inhandlades det nya skor och lite nya ljus. Så det har varit en bra dag. har pluggat lite men känner mig fortfarande ganska slut efter veckan med jobb så mer kommer bli gjort på den fronten imorgon. Ska göra klart bilogin och komma bra långt med både fysisken och kemin. Ska se till att sova ut ordentligt inatt och sen sitta och plugga hela dagen. Träningen får bli imorgon kväll då det står kettlebell på schemat och sen ben efter det. På fredag ska det pluggas massor också och sen en fotografering. Lördag blir nog pluggfri men på söndagen planerar jag att bli klar med det mesta som är i det första steget av kurserna. Vill bara komma vidare så man kan lägga detta bakom sig! :)
 
På tal om fotograferingar har jag en del riktigt skoj inplanerade. Både på måndag och tisdag kommer två roliga och sen en om några veckor. Ser verkligen fram emot dem och älskar att detta året har innehållit så mycket foto  som det har gjort. Har aldrig fotat så mycket som jag gör nu och jag älskar det. Ska bara bli bättre på att ta mer vardagsbilder.. Men har planer på att köpa en görsnygg kompaktkamera (vid nästa lön) så det blir nog bättre på den fronten då.
 
Oj vad långt detta inlägg blev då.. Ska ta och läsa några sidor bilogi och sen ska det kollas greys anatomy. Så tjingeling. 

Kommentarer
Postat av: Annster

Fina bilder :)

Svar: tack så mycket!:)
Rebecca Bendren

2014-03-27 @ 02:05:06
URL: http://annster.se
Postat av: Tess

Vad grym du är som jobbar på! Heja heja! :) Kram

Svar: tackar tackar :D
Rebecca Bendren

2014-03-27 @ 07:14:45
URL: http://tesswaltenburg.blogg.se/
Postat av: Louise

Åh vad gott, fina skor också! :)

Svar: Det var det!:) Och är helt kär i dem :D
Rebecca Bendren

2014-03-27 @ 10:21:35
URL: http://vitmossa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0