Ett litet leende på läpparna!

Denna tösen träffade jag för att ta lite våriga och fina bilder! Har redigerat någrastycker men har inte riktigt ork till mer idag så resten får bli imorgon! riktigt härligt ute idag, gick runt med bara armar när vi fotade och bara njöt av värmen. Älskade underbara vår. Imorgon ska det också njutas av solen, ska inte till Lund för lunch med pojken min och sen jobba en liten stund innan det blir att landa i soffan inför let's dance! riktigt bra fredag med andra ord!
 
Denna veckan har nog varit den bästa (eller näst bästa, sälenveckan ligger starkt etta) detta året då det verkligen känns som att allt verkligen börjar flyta på för mig. Mina kurser drar igång på måndag och är inte längre helt inkomslös. Att bara ha gått hemma och vänta på besked de första månadena har tärt en del på mig. Jag funkar inte så och jag behöver ha koll och det känns äntligen som jag har det. Känns som dagarna har lite mer mening nu faktiskt. Det är inte bara fördriva tiden utan jag pluggar lite, har jobbat några timmar denna veckan och jag älskar det. Går runt med ett leende på läpparna igen och det känns så bra. Är vanligtsvis en väldigt glad person som har lätt att le och skratta men det har varit lite tungt fram tills nu. har varit understimulerad och uttråkad men äntligen så!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0