Stugan, plugg och Sweden Rock.

Även denna helg innehöll en tur till stugan, denna gånge för att fixa iordning det sista inför sweden rock. Har lite svårt att förstå att det redna är på onsdag. Har en del att fixa idag och utöver det har jag det muntliga i Kemi i eftermiddag så har mycket att repetera in.. Är så galet nervös. men ska ta mig igenom alla tre delar nu och sen åka och hanla det som ska handlas. Sen blir det några timmars repetition efter lunch också. Det måste gå.. Har lagt ner så mycket tid på kursen att jag verkligen vill klara den..
 
Men åter till roligare grejer. Imorgonkväll kör bilen till Blekinge och Norje för årets upplaga av sweden rock, det blir femte året i rad jag är där och jag längtar något galet. Det är lätt den bästa festivalen! Bra musik, härligt folk, förhoppningsvis bra väder och massor av god mat. kan inte bli mycket bättre med andra ord., Men nu ska jag ta och plugga en timme till så jag kan tagga med gott samvete sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0