Undebara semester

vet ni vad? Det är ganska jäkla fint att ha semester faktiskt. Är inne på tredje dagen semester och jag bara njuter. Det är riktigt sommarvärme ute och det är härligt att kunna göra precis vad man vill och känner för. Träna när och hur man vill, bada, sola, läsa, dricka massor av saft och bara vara. Igår var jag en sväng till Höör och vi gjorde ett tappert försöka att bada på kvällen men värmen bara störtförsvann haha. Idag började jag med en timmes Yoga och sen har jag mest bara njutit av solen. Imorgon är det stadsparken med några öl som står på schemat och på fredag blir det en tur till Svedala för att kolla på Twisted Sister. Även lördagen har storslagna planer, nämligen en litet grillpartaj. Nästa vecka ska tattueringen göras klar och massa annat trevligt. Livet är rätt fint nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0