Sick Bubblegum

Idag är det dags för somamrens tredje festival, nämligen en dag på Roskilde. Vi ska dit för att kolla på Rob Zombie för andra gången i sommar. Finns inte många som är så bra live som de är så jag vet att det kommer bli gryymt. Ska även bli spännande att få se Roskildefestivalen då jag inte varit där innan så tror jag har en mycket bra fredag framför mig.
 
Ska snart ner till gymmet för ett första träningspass på... ett tag.. Har varit förkyld och sjuk sen sweden rock så träningen har verkligen blivit lidande. Men åhh vad jag saknar mina vikter. Längtar verkligen tillbaka till lite tung styrketräning. Tänkte kötta på bröst och axlar idag, är verkligen astaggad på lite bänkpress och militärpress. De övningar jag faktiskt har en del kvar till för att nå mina mål.. 70kg bänkpress är en bit bort haha. men fixade en rep på 40 innan jag blev sjuk så förhoppningsvis ligger man kvar ungefär där. Men ska bli väldigt najs i alla fall, sen att man får sällskap gör ju inte saken sämre heller. Nää nu jävlar kör vi, Rebecca 2.0 är på väg!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0