I wanna Rock

Imorgon blir det en tur till Svedala för att beskåda detta underbara band ännu en gång. Blir tredje gången jag ser dem och jag är riktigt taggad. han inte se hela spelningen på Copenhel då vi var tvugna att ta oss till bussarna för att komma hem så jag tror morgondagen kommer bli riktigt grym. Sen att det är i Svedala av alla ställen är en anna femma haha.. 
 
Ser verkligen fram emot hela denna helgen och det känns som om den kommer bli ett perfekt avslut på första semesterveckan. Som förövrigt bara har sprungit förbi.. Men den har varit mycket fin så jag är så nöjd så. :)

Kommentarer
Postat av: Elina

Snygga bilder, men får man vara lite fräck och fråga vem det är, haha..?

Svar: tackar! det är Dee Snider, sångaren i Twisted Sister!
Rebecca Bendren

2014-07-11 @ 10:32:59
URL: http://elinaedsberger.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0