Halva 2014 har nu gått

Halva året har faktiskt gått nu och det har verkligen potential till att bli ett av de bästa åren. Har gjort massor och specielt i sommar har jag så mycket skoj som väntar. Även hösten kommer bli helt underbar.  Detta ska verkligen bli mitt år och känner att det är en bra bit på väg redan. Har så mycket fint folk i mitt liv som jag är så tacksam för.
har aldrig haft lätt att skaffa vänner innan så att nu faktiskt äntligen vara i ett stadie då det finns en del där. Det känns fantastiskt underbart ska jag säga. Och oj vad sentimentalt detta börjar bli nu, ska skärpa mig jag lovar!
 
Satt innan för mig själv och kollade igenom bilder från året och tänkte slänga upp lite blandat här, mest för att det är en liten skoj grej. I alla fall för mig, det är skoj att se tillbaka på hur mycket jag har hunnit i år och att jag fakiskt har vuxit en hel del som person på dessa 6 månader. Undrar hur allt ser ut i slutet av året och vilka fler rädlsor jag kan lyckats erövra. Jag ser verkligen fram emot resten av året! :) 
 
 

Kommentarer
Postat av: Felicia

Helt sjukt vad tiden går fort, massa fina/coola/häftiga bilder!

puss

Svar: ja verkligen, tiden bara springer förbi! Tack så mycket!
Rebecca Bendren

2014-07-02 @ 11:58:35
URL: http://fjaelkis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0