Träningstjat!

Skoj med så många besökare idag, hoppas ni stannar kvar här i fortsättningen också! :)
 
Idag har motivationen inte varit på topp alls. Vaknade imorse och kände verkligen bara mig "blääärgh..". Men jag tog mig upp och genomförde 2 timmar av riktigt bra träning och det var verkligen hur skoj som helst. men så fort jag kom hem igen så stendog humöret igen och har spenderat en stor del av dagen med att kolla serier och bara slöa. Men imorgon tar vi  nya tag igen. Ska fylla morgondagen med massor av saker och se till att det blir en bra dag. Stenhårdträning, bra mat och mycket skratt ska morgondagen bjuda på. Det har jag bestämt nu så nu ska det bli så.
 
Har även känt idag att jag saknar någon att träna med, någon att bolla idéer med och så. En träningspolare hade inte varit helt fel det.. men det jag känner som tränar mycket bor och tränar inte på samma ställe som jag.. Ahja, har klarat mig fint med att träna själv i ett år nu så det får väl fortsätta gå bra så ett tag till!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0