Åttonde December

Livet rullar på i full fart just nu, om en vecka har jag sista seminariet och obligigatoriska saken i skolan för iår. Sedan är första halvåret avklarat och bara 4.5 år kvar att ta sig igenom. Känner redan nu att det kommer gå så mycket snabbare än vad man troddde från början. Känner att jag har lärt mig så otroligt mycket redan nu och ser fram emot allt som komma skall. Men först ska denna kursen klaras av, en tenta imorgon och en på torsdag. Sedan ett seminarie och en inlämning. Veckorna efter jul har jag fyra tentor så ingen rast och ro under julen heller. Bara att nöta på.  Men det ska bli skönt och välbehövt med lite uppehåll! :) 
 
Slänger in de senaste dagarna via instagram här också, använder ingen av mina kameror särskilt mycket men det ska bli bättring. I alla fall med den lilla. Har varit så duktig på att ta mycket vardagsbilder tidigare i år så får rycka upp mig nu under december!:) Men mina dagar består mest och skola, mys med älsklingen och träning just nu. Eller tränar så ofta jag hinner/orkar i alla fall. Hoppas på en jul med lite bättre träning i alla fall. Är la ett måste om man ska hålla tempo med all julmat och allt bakande som skall göras. På tal om bakning har jag ett recept till som ska upp någon gång..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0