Sommaren jag aldrig glömmer

Denna sommaren börjar sakta men säkert lida mot sitt slut och det känns både lite vemodigt men samtigt väldigt spännande. Denna sommaren har varit helt oförglömlig och jag har aldrig varit såhär aktiv och gjort så mycket saker. Fyra festivaler, Berlin, massor av utflyckter tvärs över Skåne och en tripp till Stockholm. Detta varvat med en det jobb. Men det är inte många dagar jag suttit hemma utan att göra något och de kan nog räknas på en hand. Så många fina dagar med trevligt sällskap! <3
 
Men som sagt, sommaren börjar glida mot sitt slut och jag ser verkligen fram emot alla äventyr som väntar i höst. På måndag börjar jag plugga på Mamö högskola och jag är så förväntansfull. Tror jag har några riktigt bra och roliga år framför mig. jobbiga en väldigt roliga! Känner att jag kommer gå in i denna hösten med alla förutsättningar med mig. Jag är lyckligare än vad jag någonsin varit och det känns som att allt kommer gå så bra. Jag vet att det kommer bli en bra höst fylld med så mycket spännande!:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0