Kanonbra helg!

Lite blandat med bilder från helgen som varit. Och oj vad kanonbra den har varit! I fredags var det släktfirning för mig, supermysigt och trevligt. I lördags fyllde jag år och firade med familjen på dagen och under kvällen var det dags för maskerad och det blev en riktigt lyckad kväll. Så mycket skratt. Och igår var det en väldigt lugn dag, mys i solen hemma och sen lite jobb på kvällen. Känner att jag ligger lite back med bloggadet haha.. Men har så lite tid att faktiskt sitta ner vid datorn och den kommande veckan blir nog inte så mycket bättre. Ska jobba ikväll imorgon och på torsdag. På onsdags är det varlborgsfirning på g och resten av tiden ska spenderas med så mycket plugg jag bara hinner.. Det är verkligen fullt ös nu de sista veckorna. Men det kommer bli bra så det är värt det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0