En ny vecka!

Oj.. har inte bloggat på en vecka ser jag nu.. Men förra veckan var aningen galen. Helt fylld och ganska stressfylld också. Denna är lite bättre då allt inte ligger på en och samma vecka. Ska jobba 3.5h ikväll och 8h både torsdag och fredag. Sen ska jag plugga en hel del och på onsdag är det äntligen dags för min tattuering! Fick skissen maiad innan och det kommer bli galet bra! Är så taggad, har längtat länge nu!:) Förutom det så är det inget alls planerat denna veckan. Ska sova ikapp och undvika att bli förörkyld, dock tror jag det är lite förlorat då jag börjar känna mig lite hängig redan nu.. Ahja, ska plugga en timmes fysik nu och sen göra min bilologilabb som har legat och väntat ett tag nu.. men den ska göras idag så jag kan skicka in uppdrag ett i biologi också. Både fysiken och kemin har fått riktigt bra! Fick ett C på första kemiuppdraget och ett B på fysiken!! Det trodde jag inte haha.
 
Men nu ska jag fortsätta plugga.. och sen vila upp mig inför kvällens arbetstimmar. är fortfarande ganska trött och lite sliten av veckan som varit. Har en del sömn att ta igen trots att jag sov 10h inatt..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0