Älska, Älska Älska livet!

denna helgen har bestått av kettlebell, firning av födelsedagsgrisar, middag ute, lite shopping, mer kettlebell och sen en stund på soffan. En fin helg med andra ord, är nu laddad för att åka ut på min första förskola imorgon och jag tror det kommer bli kanonskoj. Så mycket barn och det kommer nu finnas lite mer tid och ork till att ta tag i träningen ordentligt. Taggad brud på både jobb och träning. Imorgon slutar jag tidigt så det ska hinnas med ett pass mitt på dagen och sen ett på kvällen men mamma. 
 
Saknar nu min uppdatering här så är jag lite aktivare på instagram, så vill nu så följ "beexen" där. Kommer oftast upp iaf en bild om dagen! 
 
Nu ska jag krypa i säng och bara njuta av helgen som har varit och veckan som kommer. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0