Some Me time!

En ledig fredag. En fredag jag inte behövde gå upp ohälsosamt tidigt och köra en bra bit för att jobba. Det behövde jag idag. Har städat och fixat lite, bara tar det lugnt och spenderar tid med mig själv. Det behöver man ibland. Springer runt i mjukisbyxor och uppsatt ruffsigt hår och ser allmänt lat ut haha. Men detta är en bra fredag. Förkylningne har inte blett värre, är bara lite snuvig så tänkte nog köra strip-aerobicen ikväll i alla fall, tror jag behöver komma iväg och skaka lite på rumpan en sväng. Helgen känns ganska fullspäckad och det är den också, finns inte riktigt tid att vila upp sig på. 
 
Nu ska jag sätta mig och kolla på säsongstarten av american horror story, tror det kan bli en kanonsäsong :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0