Back In The Game

Gårdagen var så jäkla galet grym. AWESOME! Har velat se Airbourne hur länge som helst nu och det var så jäkla bra. Vilken grym energi, helt galet. Slutsålt vad det också och fullt med härligt folk. Tänk att det kan vara sådan skillnad att gå på konsert i sverige och danmark. Folk är ju faktiskt taggade där och vilket jäkla ös. ARGHH!! Bäst Bäst Bäst!!
 
Sitter just nu och käkar kvarg och mango, var iväg och tränade en sväng innan. Första gången på en vecka och det kändes förvånadsvärt bra. klart man kände av att man legat sjuk men inte så mycket jag trodde jag skulle göra. Va en del tryck i musklerna ändå. Imorgon blir det dock ingen träning då jag kör till göteborg imorgonbitti. Två dagars utbildning nalkas och det ska bli skoj att träffa alla igen. Kommer hem på tisdag igen. Hoppas bara vädret håller sig någorlunda lungt nu då det finns varningar för lite storm just i göteborg under morgondagen. Ush..
 
Men nu ska jag snart ta och packa ihop grejerna jag ska ha med mig och sen slöa en stund innan sängen kallar. Vill vara ordentligt utvilad för måndagen och tisdagen!:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0