Inte riktigt vad jag räknat med, men bra ändå!

instagrambilder från i fredags. Så mycket som har hänt asså. Sunne var galet najs, trevliga töser. Mycket mat. mer mat,, och lite till mat. Tre härliga dagar där, skulle egentligen varit fyra men fick åka hem en dag tidigare. För i måndags tog jag flyget till Kiruna för jobb i 2.5 vecka. Vilken omställning, åka från +8 grader till -10.. Och snö, snö i mängder. men jag gillar det, de timmarna de är ljust är här så galet vackert. Verkligen som ett julvykort. Har en paus just nu från jobbandet innan sista klassen för idag kommer. Sen ska jag leta mig till ett gym och köpa ett månadskort så man kan träna bort lite av dötiden man får här. Träna och åka runt och fota massor eget lär vara det jag gör om helgerna och eftermiddagarna. man får passa på at fota de få timmarna det faktiskt är ljust, Solen går inte rikigt övre krönen på fjällen om man säger så. Men är verkligen som en konstant soluppgång när det är ljust. Fiiiiint! Tänkte ge mig ut på lite äventyr på lördag och fota, får se vad för fint ställe man kan hitta på :) Igår var jag uppe i övre Soppero och fotade, en bit upp men när man körde hem där mitt på dagen njöt man av varenda minut i bilen som man bara kunde njuta av allt det vackra. Helt underbaart! Kommer så klart ordentliga bilder också från både turen till Sunne och kirunavistelsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0