I Can And I Will!

Helgen i bilder. Mat, träning och en del promenarande. Tog bilen en bit men kom inte jättelångt innan vädret fick mig att vända tillbaka. Andra veckan är nu igång och hemlängtan börjar smyga sig på. Men bara 1.5 vecka kvar innan hemturen. Annars trivs jag väldigt bra här uppe, allt är så vackert och lugnt. Ett helt annat tempo.
 
Tänker även lägga om kosten lite, eller inte så mycket. utan bara kapa bort allt onödigt socker och annat skreeep. På lördag får jag frossa, det blir en ätar dag. Men fram tills des går vi helt tillbaka till nyttigt och bra mat. Behöver komma tillbaka på banan, tappade det lite efter värmlandsresan om man säger så haha. Vi gjorde ju inte mycket mer än att äta då.. Så nu kör vi igen. Die Fat Die. Ska se om vi kan få fram lite muskler! :))))

Kommentarer
Postat av: Josefi

Att äta är det enda jag gjort de senaste 88 dagar. Ser du vad Värmland har gjort med mig? :(

HAHA! Vem försöker jag skämta med? Att äta är det enda jag har gjort i hela mitt liv...

Svar: hahahahha maaaaaaaat <3
Rebecca Bendren

2013-11-27 @ 04:09:38
URL: http://brickroad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0