Välfylld dag!! :)

Snart dags för dagens andra tur till gymmet. Känns som att det vissa dagar bara hade varit lättare att flytta in där haha. Men nu är det äntligen dags för ett av mina älskade body pump pass. Oh vad jag har längtat medans ryggen har varit mindre bra. Men nu är den helt bra igenom och nu är det dags att kötta på riktigt. Love Love Love!
Imorse var det en timmes pilates och det gick väl lite bättre än förra veckan i alla fall, men behöver fortfarande mer tid till det haha. Balansen och smidigheten är inte på topp än om man säger så..
 
Har även haft tid att träffa Fina Bettysen idag, vi har druckit te och kollat film. bara tagit det lugnt helt enkelt, mycket skönt med en sådan dag kan jag säga!:) Imorgon är det studentinfor mellan tio och två och sen bär det av till pojkvännen och Nisse. Nästan alla dagar denna veckan är välfylda och det gillar jag!:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0