Träning och landskapsfoto

Ett Body Combat pass och ett stycker köttning av magen sitter jag nu i soffan. Är helt slut och träningen gick riktigt bra, köttade på och orkade ta i mer än vad jag brukar. Träningsvärken i ryggen från i lördags börjar släppa nu tack och lov. Den var inte att leka med kan jag säga. Men benen och magen lär inte må helt kung imorgon heller, och då står pilates på morgonen och body pump på kvällen på schemat. 
 
 
Lite naturbilder som jag tog idag under dagen fotografering. jag älskar det skånska landskapen med åkrar och all underbar färg. men jag måste bli bättre på att fånga det på bild, så ska öva massor på naturfotograferin och att fota landskap nu när jag har en del ledig tid! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0