Jag älskar livet.

Jag älskar livet är en tanke som har flytig igenom mitt huvud så många gånger de senaste dagarna. Jag har haft några helt underbara dagar i göteborg och träffat helt fantastiska människor. Jag har lärt mig så mycket och jag har fått skratta så mycket. Jag har förälskat mig i Göteborg och mitt jobb. Jag länktar så otroligt  mycket efter att få börja jobba i höst. känner att detta kommer passa mig så bra. 
 
 
Har varit hemma två dagar och saknar redan alla. Att man kan klicka med så många så snabbt trodde jag verkligen inte. Härliga männsikor som så snabbt blev vänner. Även om dagarna var jobbiga och intensiva så var det så roligt och gav så mycket. Just nu är man mest korvstoppad på information och behöver några dagar till att smälta det innan man kan börja fundera mer över det. 
 
Men som ni kanske har förstått så har mina dagar i göteborg varit riktigt bra. Mycket spännande information och så mycket nya kunskaper. tog inte jättemycket bilder med systemkameran men här kommer några från telefjongen. jag har så mycket jag ville skriva i detta inlägget men får inte ur mig så mycket vettigt atm. Sitter och är förbannad för att jag inte fick med hela sladden till den nya datorn som kom idag.. hur glömmer man en sladd lixom? eller, halva sladden är det ju..
 
 

Kommentarer
Postat av: Carina berglund

Ååå, söta du jag kan bara hålla med dig. så underbart härligt var det att lära känna er alla. Och jag saknar er. Så mycket!! :-) Bästa gänget!! Och älskade Göteborg. Längtar tills vi ses igen. Kram fina du.

Svar: det var en helt underbar vecka med underbara personer!:) Längtar så otroligt mycket till augusti och att få träffa alla igen!! :)
Rebecca Bendren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin
RSS 2.0